Sistemul de Management al Vanzarilor®
Ce este un sistem de Management al Vanzarilor?
Sistemul de Management al Vanzarilor reprezinta un ansamblu de elemente profesionale (care tin de profesia de vanzator), algoritmice si predictibile, ce reglementeaza realizarea practica a proceselor de vanzare.
Ce presupune un Sistem de Management al Vanzarilor?
Sistemul de Management al Vanzarilor (Metodologie CBC Romania), presupune realizarea si implementarea urmatoarelor 10 arii de performanta a activitatii de vanzari (a nu se confunda cu realizarea de CRM, ERP):
- Politica de produs a companiei;
- Politica financiara a companiei;
- Politica de targetare a pietei pe care actioneaza compania, care sa aiba stabilite mecanisme de segmentare si pozitionare;
- Mecanisme de stabilire si planificare a vanzarilor;
- Mecanisme de realizare a obiectivelor de vanzari;
- Mecanisme de contactare, ofertare, argumentare, negociere a produselor si serviciilor companiei;
- Mecanisme de incheiere si gestionare a contractelor;
- Sistem de coordonare si control a activitatii de vanzari;
- Sistem de motivare psihologica a fortei de vanzari.
- Sistem de standardizare si evaluare a performantelor de vanzari.
Nota: Toata aceasta metodologie formata din: sisteme, procese, mecanisme, livrabile sunt puse la dispozitia clientilor nostri. De asemenea, sunt protejate la toate institutiile din Romania si UE. Cu alte cuvinte, oricine le replica, nu sunt ale lor.
De ce trebuie sa implementam un sistem profesional de Management al Vanzarilor?
Pentru ca altfel s-ar putea sa:
- Nu putem vinde sau sa nu putem controla modul de realizare a obiectivelor de vanzari stabilite;
- Pentru ca este contextul care ne permite 100% sa facem acest lucru.
Rezultatele finale obtinute de companie fiind urmatoarele:
- Realizarea in mod constient si profesional a obiectivelor de vanzari;
- Dezvoltarea continua a performantelor si productivitatii de vanzari a angajatilor;
- Dezvoltarea competentelor si expertizelor de vanzari ale angajatilor si, implicit, ale companiei;
- O companie care actioneaza intr-un mod profesional si nu in unul empiric.
Cine poate face acest lucru?!
Orice Owner sau Top Manager care isi doreste sa invete sa faca singur acest lucru.
Iata ce spune Stefan Vayna – General Manager Masterbuild, despre experienta in GM Masterclass Academy®












