Uzante de Comunicare in Business

Coordonatele Programului

Numar de participanti/grupa

Nr. zile/modul

Curs: 3 zile;

Pret/modul

€650

Consultantii Programului

Petre Nicolae

Grupul Tinta al programului

Presedintilor si Directorilor Generali

Negociatorilor profesionisti

Managerilor

Tip certificare/autoritate emitenta

CBC Romania

Numar de module

1

Nr. Proiecte implementate/program

5

Livrabilele Programului

670

Descrierea sumara a programului

Cursul este destinat oamenilor de afaceri care isi doresc o metodologie completa de decodificare cognitiv-comportamentala si a minciunii in relatia cu cei din jur, dar si de insusire si consolidare a uzantelor de comunicare si eticheta folosite in domeniul afacerilor.

Realizarile in cifre ale programului – benchmark
240

Participanti la program

620

Proiecte generate si implementate

240

Sefi fericiti

670

Livrabilele programului

Scopul si obiectivele programului
  1. Transferul catre participanti a unor mecanisme, metode si instrumente profesionale de comunicare, folosite doar de un grup restrans de oameni foarte educati in comunicarea specifica mediului de afaceri.
  2. Implementarea a 10 mecanisme profesionale de comunicare in business.
  3. Implementarea rapida si cu mare usurinta a cel putin 5 proiecte profesionale de comunicare in afaceri dar si in mediul intern al companiei.
  4. Implementarea cu rapiditate a schimbarilor necesare in organizatie din motivul ca aceasta vine din partea unor manageri care isi doresc sa schimbe o stare veche cu una noua.
  5. Diferentierea concreta a programului CBC Romania fata de celelalte programe de pe piata de training din Romania, prin folosirea unui Program de Training Integrat Transformational (TIT®).
Conceptele de baza ale programului
  1. Mecanismele de gandire si de actiune ale oamenilor.
  2. Tiparele comportamentale ale celor din jur.
  3. Scanarea rationamentelor celor din jur si abordarea acestora in functie de rationamentul personal:
    • Rigor Mentis, Rationamen precar; Rationament bazat pe logica; Rationament emotional.
  4. Decodificarea comportamentelor simulative si a atitudinilor celor din jur.
  5. Identificarea oamenilor aflati in disonanta cognitiva si abordarea profesionala a acestora.
  6. Gestionarea relatiilor cu personalitatile dificile ale oamenilor.
  7. Cunoasterea si utilizarea unui limbaj asertiv si profesional.
  8. Anticiparea reactiilor verbale si decodificarea celor nonvebrale.
  9. Programarea comportamentala pozitiva a celor din jur.
  10. Tehnici de comunicare manageriala in relatia cu membrii echipei, dar si cu cei din jur.
  11. Folosirea uzantelor comportamentale si de comunicare, in business.
  12. Competente aprofundate in folosirea capcanelor si barierelor in comunicarea  cu cei din jur.
  13. ….
Rezultatele concrete si imediate ale programului 
  1. Mecanisme complete de schimbare a atitudinilor si a comportamentelor negative si abordarea unei atitudini constructive, pozitive si sanatoase.
  2. Mecanisme de uzante, eticheta si comunicare profesionala folosite in intalnirile de afaceri.
  3. Mecanisme de scanare a tiparelor de gandire si de actiune ale celor din jur; a rationamentului celor din jur.
  4. Mecanisme si formate de comunicare profesionala avand la baza folosirea unor tehnici de comunicare manageriala:
    • Tehnici de interogare; Tehnici de ascultare; Tehnici de verificare a perceptiilor; Tehnici de feedback;
    • Tehnici de a initia o critica negativ-constructiva.
  5. Mecanisme de abordare si gestionare a relatiilor cu personalitate dificile ale oamenilor si abordarea personala si personalizata a acestora:
    • Anxiosii; Depresivii; Agresivii; Pasivii; Schizoizii;
  6. Cinci proiecte la cheie, cu mecanismele, metodele, instrumentele si livrabilele necesare:
    • Cultura de sharing organizational;
    • Cultura de feedback organizational;
    • Cultura de comunicare asertiva;
    • ….