Uzante de Comunicare in Business
Coordonatele Programului
Numar de participanti/grupa
Nr. zile/modul
Curs: 3 zile;
Pret/modul
€650
Consultantii Programului
Petre Nicolae
Grupul Tinta al programului
Presedintilor si Directorilor Generali
Negociatorilor profesionisti
Managerilor
Tip certificare/autoritate emitenta
CBC Romania
Numar de module
1
Nr. Proiecte implementate/program
5
Livrabilele Programului
670
Descrierea sumara a programului
Cursul este destinat oamenilor de afaceri care isi doresc o metodologie completa de decodificare cognitiv-comportamentala si a minciunii in relatia cu cei din jur, dar si de insusire si consolidare a uzantelor de comunicare si eticheta folosite in domeniul afacerilor.
Realizarile in cifre ale programului – benchmark
240
Participanti la program
620
Proiecte generate si implementate
240
Sefi fericiti
670
Livrabilele programului
Scopul si obiectivele programului
- Transferul catre participanti a unor mecanisme, metode si instrumente profesionale de comunicare, folosite doar de un grup restrans de oameni foarte educati in comunicarea specifica mediului de afaceri.
- Implementarea a 10 mecanisme profesionale de comunicare in business.
- Implementarea rapida si cu mare usurinta a cel putin 5 proiecte profesionale de comunicare in afaceri dar si in mediul intern al companiei.
- Implementarea cu rapiditate a schimbarilor necesare in organizatie din motivul ca aceasta vine din partea unor manageri care isi doresc sa schimbe o stare veche cu una noua.
- Diferentierea concreta a programului CBC Romania fata de celelalte programe de pe piata de training din Romania, prin folosirea unui Program de Training Integrat Transformational (TIT®).
Conceptele de baza ale programului
- Mecanismele de gandire si de actiune ale oamenilor.
- Tiparele comportamentale ale celor din jur.
- Scanarea rationamentelor celor din jur si abordarea acestora in functie de rationamentul personal:
- Rigor Mentis, Rationamen precar; Rationament bazat pe logica; Rationament emotional.
- Decodificarea comportamentelor simulative si a atitudinilor celor din jur.
- Identificarea oamenilor aflati in disonanta cognitiva si abordarea profesionala a acestora.
- Gestionarea relatiilor cu personalitatile dificile ale oamenilor.
- Cunoasterea si utilizarea unui limbaj asertiv si profesional.
- Anticiparea reactiilor verbale si decodificarea celor nonvebrale.
- Programarea comportamentala pozitiva a celor din jur.
- Tehnici de comunicare manageriala in relatia cu membrii echipei, dar si cu cei din jur.
- Folosirea uzantelor comportamentale si de comunicare, in business.
- Competente aprofundate in folosirea capcanelor si barierelor in comunicarea cu cei din jur.
- ….
Rezultatele concrete si imediate ale programului
- Mecanisme complete de schimbare a atitudinilor si a comportamentelor negative si abordarea unei atitudini constructive, pozitive si sanatoase.
- Mecanisme de uzante, eticheta si comunicare profesionala folosite in intalnirile de afaceri.
- Mecanisme de scanare a tiparelor de gandire si de actiune ale celor din jur; a rationamentului celor din jur.
- Mecanisme si formate de comunicare profesionala avand la baza folosirea unor tehnici de comunicare manageriala:
- Tehnici de interogare; Tehnici de ascultare; Tehnici de verificare a perceptiilor; Tehnici de feedback;
- Tehnici de a initia o critica negativ-constructiva.
- Mecanisme de abordare si gestionare a relatiilor cu personalitate dificile ale oamenilor si abordarea personala si personalizata a acestora:
- Anxiosii; Depresivii; Agresivii; Pasivii; Schizoizii;
- Cinci proiecte la cheie, cu mecanismele, metodele, instrumentele si livrabilele necesare:
- Cultura de sharing organizational;
- Cultura de feedback organizational;
- Cultura de comunicare asertiva;
- ….