Sales Force Academy
Coordonatele Programului
Numar de participanti/grupa
Nr. zile/modul
Curs: 3 zile;
Pret/modul
€650
Consultantii Programului
Cristian Mocanu
Grupul Tinta al programului
Agentii de vanzari, consultantii in vanzari, consilierii de vanzari, agentii de vanzari telefonice, consilierii after-sales, angajatii support din back-office
Directorii de vanzari
Tip certificare/autoritate emitenta
Agent Vanzari
Consultant Vanzari
Certificare ANC
Numar de module
3
Nr. Proiecte implementate/program
15
Livrabilele Programului
670
Descrierea sumara a programului
Programul este unic pe piata din Romania deoarece pune la dispozitie o metodologie completa pentru implementarea unui sistem profesional de vanzare consultativa.
Ca orice program transformational marca CBC, Sales Force Academy are o metodologie formata din 24 de foldere ce curpind toate mecanismele prin care un salesman este “directionat” sa vanda intr-un mod profesional si sistemic.
Programul are in componenta 3 module profesionale si anume:
- Metode si tehnici de comunicare cu clientii;
- Metode si tehnici avansate pentru vanzarea consultativa;
- Metode si tactici strategice de negociere.
Realizarile in cifre ale programului – benchmark
Participanti la program
Proiecte generate si implementate
Sefi fericiti
Livrabilele programului
Scopul si obiectivele programului
Este acela de a facilita si realiza:
- Determinarea participantilor de a renunta la modul empiric de a vinde si a face trecerea la un mod profesional si sistemic de abordare a clientilor.
- Transferul unor metode si instrumente profesionale din domeniul vanzarilor, folosite doar de companiile de consultanta, catre angajatii din departamentul vanzari.
- Implementarea a 15 sisteme profesionale de management al vanzarilor, care sa asigure eliminarea tuturor disfunctiunilor din departamentul de vanzari.
- Punerea la dispozitia participantilor a unui format de business development, care sa permita exploatarea potentialului companiei.
Conceptele de baza ale programului
- Uzantele comportamentale in afaceri;
- Tiparele si mecanismele de decodificare a personalitatilor dificile ale clientilor si colegilor;
- Mecanismele de gandire si de actiune ale clientilor.
- Mecanismele, metodele si instrumentele profesionale de segmentare, pozitionare si targetare a clientilor;
- Mecanismele si instrumentele profesionale de analiza si diagnoza a mediului de afaceri al companiei;
- Mecanisme, metode si instrumente de formatare si construire a bazelor de date targetate;
- Mecanisme de creare si implementare a sistemelor si instrumentelor profesionale de forecast si de planificare a obiectivelor operationale ale postului;
- Metodele profesionale de realizare a obiectivelor cantitative si calitative ale postului;
- Instrumentele si metodele profesionale de contactare a clientilor si de incheiere a vanzarilor;
- Metodele si instrumentele profesionale de prezentare cu impact a ofertelor in relatia cu clientii;
- Metodele si instrumentele profesionale de argumentare in relatia cu clientii;
- Metodele si instrumentele profesionale de manevrare a obiectiilor si de incheiere a vanzarilor;
- Metodele si instrumentele profesionale de gestionare a relatiei pe termen lung cu clientii companiei;
- Planuri strategice de actiune privind realizare obiectivelor cantitative si calitative ale postului.
- Implementarea unui sistem profesional de vanzare consultativa;
Rezultatele concrete si imediate ale programului
Metodologie, metode si instrumente pentru implementarea a peste 40 proiecte, la cheie, in companie.
- Reformatarea atitudinilor si comportamentelor angajatilor din departamentul de vanzari;
- Motivarea psihologica a angajatilor din departamentul de vanzari;
- Sistem de realizare, promovare, insusire, asumare si diseminare a obiectivelor cantitative si calitative ale posturilor;
- Metodologie de segmentare, pozitionare si targetare a clientilor;
- Sistem de creare si implementare a unei baze de date targhetate;
- Realizarea si implementarea planurilor strategice de actiune, privind realizarea obiectivelor cantitative si calitative ale activitatii de vanzari;
- Mecanisme,metode si instrumente de abordare consultativa a vanzarilor in relatiile cu clientii;
- Sistem de monitorizare si control a modului de realizare a obiectivelor postului;
- Sistem de planificare a obiectivelor, activitatilor si actiunilor specifice vanzarilor;
- Realizarea si implementarea proiectelor de promovare a produselor si serviciilor companiei, pe canale de vanzari si distributie