Organizarea Activitatilor Posturilor® din companie

Ce presupune organizarea activitatilor posturilor?

  • A fi organizat inseamna, intr-o forma de exprimare simpla, a aseza si ordona toate lucrurile de care avem nevoie pentru a realiza ceva.
  • A reorganiza posturile inseamna sa avem stabilite, insusite, asumate si implementate urmatoarele:
  1. Obiectivele cantitative si calitative ale posturilor;
  2. Planurile strategice de actiune;
  3. MOA®, Matricea Organizarii Activitatilor®, o metodologie de stabilire a matricei responsabilitatilor sau o matrice de stabilire a actiunilor si rezultatelor postului;
  4. Design-ul Posturilor®. Acest lucru inseamna sa avem implementate: profilul postului, fisa de post, fisa de alocare a obiectivelor, etc;
  5. Indicatorii si standardele de performanta ale postului;
  6. Sistemul de coordonare al postului;
  7. Sistemul de integrare organizationala a noilor angajati pe post – Induction Plan Process©.

De ce trebuie realizata organizarea posturilor?

Pentru ca altfel angajatii vor fi:

  • Total neproductivi si reactivi, nefacand ceea ce trebuie sau ceea ce ne asteptam sa faca fiecare;
  • Debusolati, demotivati si lipsiti de determinare in ceea ce fac;
  • Lasati de izbeliste si fiecare va face ce va considera de cuvinta sa faca;
  • Vom fi dezamagiti pentru ca asteptarile noastre, dar si a angajatilor vor fi nerealiste;
  • Pentru ca este contextul care ne permite 100% sa facem acest lucru!

Rezultatul final obtinut este controlul tuturor actiunilor, rezultatelor si performantelor angajatilor.

Ce anume trebuie sa facem?!

  1. Sa invatam cum se realizeaza toate elementele profesionale specifice activitatii de organizare a posturilor;
  2. Sa asiguram realizarea si implementarea intregului sistem de organizare a posturilor angajatilor;
  3. Sa diseminam totul cu anagajatii companiei, astfel incat acestia sa cunoasca de ce si cum trebuie respectata matricea de organizare a reponsabilitatilor postului.

Ce obtinem prin organizarea tuturor posturilor din companie?!

  1. Angajati care vor stii cum sa isi realizeze obiectivele si cum sa obtina performante peste standard;
  2. Dezvoltarea performantei si implicit a productivitatii muncii angajatilor;
  3. Controlul modului in care afacerea poate fi dezvoltata si consolidata;
  4. Gestionarea “High Performer-ilor”, adica a angajatilor care pot genera performante peste standardele companiei;
  5. Un reper pentru angajatii existenti si pentru cei care vor sa se alature in viitor companiei.

Cine poate face acest lucru?!

Orice Owner sau Top Manager care isi doreste sa invete sa faca singur acest lucru.

Iata ce spune Laura Dragomir – General Manager Powerful Communication, despre experienta in GM Masterclass Academy®

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*