Maparea Legaturilor Structurale

Ce presupune maparea legaturilor structurale?!

Maparea legaturilor structurale este o metodologie CBC Romania, care are ca scop stabilirea relatiilor de comunicare dintre departamente si posturi, eliminand conflictele dintre angajati si posturi.

La baza metodologiei de Mapare a Legaturilor Structurale stau urmatoarele:

  1. Mecanisme de stabilire a activitatilor cheie ale departamentelor;
  2. Stabilirea documentelor necesar care trebuie transmise de la un departament la altul;
  3. Stabilirea mecanismelor si livrabilelor profesionale de mapare;
  4. Soft profesional care sa sigure maparea legaturilor.

De ce trebuie sa facem maparea legaturilor structurale?

  • Pentru a elimina conflictele dintre departamente si posturi;
  • Pentru a elimina confilctul de status, in care fiecare post da vina pe celelalte pentru ceea ce nu au reusit sa faca;
  • Pentru a stabili cine si ce trebuie sa faca in relatiile cu celelalte departamente;
  • Pentru ca este contextul care ne permite 100% sa facem acest lucru.

Rezultatele finale obtinute sunt urmatoarele:

  1. Stabilirea fluxurilor de documente, necesare functionarii unui departament;
  2. Stabilirea fluxurilor de comunicare de la un departament la altul;
  3. Stabilirea circuitelor informationale care sa asigure informatiile necesare unui departament, de la celelalte departamente si posturi.

Ce presupune procesul de mapare a legaturilor structurale?

  1. Asigurarea functionarii statutului de functiuni;
  2. Asigurarea functionarii nivelurilor de autoritate;
  3. Asigurarea functionarii nivelurilor decizionale;
  4. Asigurarea functionarii nivelurilor de reponsabilitate;
  5. Stabilirea documentelor de formalizare a structurii organizatorice;
  6. Stabilirea circuitelor de documente si informatii;
  7. Maparea Legaturilor Structurale pentru departamente si posturi.

Ce obtinem prin Maparea Legaturilor Structurale?!

  1. O companie bine organizata;
  2. Circuite informationale corecte dintre departamente si posturi;
  3. Sistem legislativ intern, capabil sa reglementeze relatiile dintre departamente si posturi.

Cine poate face acest lucru?!

Orice Owner sau Top Manager care isi doreste sa invete sa faca singur acest lucru.

Iata ce spune Dragos Marcu – General Manager Popp & Asociatii, despre experienta in GM Masterclass Academy®

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*