Ce este MOA si la ce anume poate fi folosita?!

MOA® este o metodologie de Consultanta Transformationala® si o marca inregistrata CBC Romania, care are ca scop stabilirea tuturor coordonatelor strategice de functionare ale companiei dar si a mecanismelor necesare in realizarea obiectivelor departamentelor si posturilor.

Are impact imediat asupra modului de realizare al obiectivelor posturilor, la toate nivelurile ierarhice si de competenta dintr-o companie si anume:

  1. Companie,
  2. Subunitati; sucursale, filiale, puncta de lucru.
  3. Functiuni,
  4. Departamente,
  5. Posturi

Etimologia Metdologiei MOA®:

Acronim Engleza: The Matrix of Organizing Activities®

Acronim Romana: Matricea Organizarii Activitatilor®

Licenta: Consultanta Transformationala®

Harta nevoilor acoperite de Metodologia MOA®:

MOA® actioneaza in vederea asigurarii reorganizarii, functionarii, dezvoltarii si consolidarii unei afaceri, prin;

  • Definirea obiectivelor strategice ale posturilor
  • Asigurarea unor formate de functionare corecta a departamentelor si posturilor
  • Definirea sarcinilor si responsabilitatilor necesare realizarii activitatilor
  • Definirea actiunilor necesare finalizarii activitatilor
  • Organizarea companiei si reasezarea acesteia dupa principii profesionale de functionare a unui business
  • Controlul asupra modului de realizare al obiectivelor de catre manageri si angajati
  • Controlul asupra activitatilor si actiunilor managementului si angajatilor
  • Definirea parghiilor de monitorizare si control ale actiunilor
  • Definirea fluxurile de comunicare dintre departamente si posturi
  • Diferenta dintre cum trebuie sa functioneze o afacere performanta si situatia curenta a afacerii

De ce trebuie sa avem o metodologie pentru a ne stabili coordonatele strategice de functionare ale afacerii?

  • Pentru ca atunci cand nu stim daca ceea ce facem este bine sau rau, orice facem este gresit.
  • Pentru ca majoritatea companiilor nu stiu cum sa faca acest lucru.
  • Pentru ca este contextul care ne permite 100% sa facem acest lucru!

Rezultatele concrete si imediate ale Metodologiei:

  • Mecanismul de realizare al obiectivelor posturilor
  • Matricea Cadru de Referinta®
  • Designul posturilor; Profilul Postului + Fisa de post + Fisa de alocare a obiectivelor + Fisa raport de activitate
  • Indicatorii de performanta ai posturilor
  • Formula de calcul a KPI’s
  • Criteriile de validare a indicatorilor
  • Mecanismul de scalare a criteriilor
  • Standardul de performanta al posturilor
  • Sistemul de evaluare al performantelor angajatilor
  • Mecanismul de evaluare a obiectivelor posturilor
  • Mecanismul de evaluare a KPI’s
  • Mecanismul de evaluare a competentelor comportamentale
  • Mecanismul de evaluare a competentelor profesionale
  • Mecanismul de evaluare a schimbarilor semnalate de la o evaluare la alta
  • Sistemul de Coordonare, monitorizare si supervizare a angajatilor
  • Metodele si instrumentele de coordonare ale angajatilor si activitatilor cheie
  • Livrabilele procesului de supervizare, monitorizare si control a angajatilor
  • Fluxurile de comunicare dintre departamente si posturi
  • Fluxuri de documente si livrabilele care trebuie sa circule de la un departament la altul, de la un post la altul.
  • Fluxuri de informatii
  • Mecanismele pentru realizarea, monitorizarea si controlul urmatoarelor
  • Start-up-uri de business
  • Start-up-uri pentru realizarea de noi servicii sau produse
  • Gestionarea proiectelor de anvergura
  • Internationalizarea afacerii; Intrarea pe noi piete de desfacere

Cine poate face acest lucru?!

Orice Owner, General Manager si Director de Departament care isi doreste sa invete sa faca singur acest lucru.

Iata ce spune Antonio Nitu – General Manager Aerotravel Lufthansa City Center, despre experienta acestuia in GM Masterclass Academy®

 

Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Facebooktwittergoogle_pluslinkedinrssyoutube

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*