Sales Force Academy

Coordonatele Programului

Numar de participanti/grupa

Nr. zile/modul

Curs: 3 zile;

Pret/modul

€590

Consultantii Programului

 

Cristian Mocanu

Grupul Tinta al programului

Agentii de vanzari, consultantii in vanzari, consilierii de vanzari, agentii de vanzari telefonice, consilierii after-sales, angajatii support din back-office

Directorii de vanzari

Tip certificare/autoritate emitenta

Agent Vanzari

Consultant Vanzari 

 

Certificare ANC

Numar de module

3

Nr. Proiecte implementate/program

15

Livrabilele Programului

670

Descrierea sumara a programului

Programul este unic pe piata din Romania deoarece pune la dispozitie o metodologie completa pentru implementarea unui sistem profesional de vanzare consultativa.

Ca orice program transformational marca CBC, Sales Force Academy are o metodologie formata din 24 de foldere ce curpind toate mecanismele prin care un salesman este “directionat” sa vanda intr-un mod profesional si sistemic.

 

Programul are in componenta 3 module profesionale si anume:

  1. Metode si tehnici de comunicare cu clientii;
  2. Metode si tehnici avansate pentru vanzarea consultativa;
  3. Metode si tactici strategice de negociere.
Realizarile in cifre ale programului – benchmark
240

Participanti la program

620

Proiecte generate si implementate

240

Sefi fericiti

670

Livrabilele programului

Scopul si obiectivele programului

Este acela de a facilita si realiza:

  1. Determinarea participantilor de a renunta la modul empiric de a vinde si a face trecerea la un mod profesional si sistemic de abordare a clientilor.
  2. Transferul unor metode si instrumente profesionale din domeniul vanzarilor, folosite doar de companiile de consultanta, catre angajatii din departamentul vanzari.
  3. Implementarea a 15 sisteme profesionale de management al vanzarilor, care sa asigure eliminarea tuturor disfunctiunilor din departamentul de vanzari.
  4. Punerea la dispozitia participantilor a unui format de business development, care sa permita exploatarea potentialului companiei.
Conceptele de baza ale programului
  1. Uzantele comportamentale in afaceri;
  2. Tiparele si mecanismele de decodificare a personalitatilor dificile ale clientilor si colegilor;
  3. Mecanismele de gandire si de actiune ale clientilor.
  4. Mecanismele, metodele si instrumentele profesionale de segmentare, pozitionare si targetare a clientilor;
  5. Mecanismele si instrumentele profesionale de analiza si diagnoza a mediului de afaceri al companiei;
  6. Mecanisme, metode si instrumente de formatare si construire a bazelor de date targetate;
  7. Mecanisme de creare si implementare a sistemelor si instrumentelor profesionale de forecast si de planificare a obiectivelor operationale ale postului;
  8. Metodele profesionale de realizare a obiectivelor cantitative si calitative ale postului;
  9. Instrumentele si metodele profesionale de contactare a clientilor si de incheiere a vanzarilor;
  10. Metodele si instrumentele profesionale de prezentare cu impact a ofertelor in relatia cu clientii;
  11. Metodele si instrumentele profesionale de argumentare in relatia cu clientii;
  12. Metodele si instrumentele profesionale de manevrare a obiectiilor si de incheiere a vanzarilor;
  13. Metodele si instrumentele profesionale de gestionare a relatiei pe termen lung cu clientii companiei;
  14. Planuri strategice de actiune privind realizare obiectivelor cantitative si calitative ale postului.
  15. Implementarea unui sistem profesional de vanzare consultativa;
Rezultatele concrete si imediate ale programului 

Metodologie, metode si instrumente pentru implementarea a peste 40 proiecte, la cheie, in companie.

  1. Reformatarea atitudinilor si comportamentelor angajatilor din departamentul de vanzari;
  2. Motivarea psihologica a angajatilor din departamentul de vanzari;
  3. Sistem de realizare, promovare, insusire, asumare si diseminare a obiectivelor cantitative si calitative ale posturilor;
  4. Metodologie de segmentare, pozitionare si targetare a clientilor;
  5. Sistem de creare si implementare a unei baze de date targhetate;
  6. Realizarea si implementarea planurilor strategice de actiune, privind realizarea obiectivelor cantitative si calitative ale activitatii de vanzari;
  7. Mecanisme,metode si instrumente de abordare consultativa a vanzarilor in relatiile cu clientii;
  8. Sistem de monitorizare si control a modului de realizare a obiectivelor postului;
  9. Sistem de planificare a obiectivelor, activitatilor si actiunilor specifice vanzarilor;
  10. Realizarea si implementarea proiectelor de promovare a produselor si serviciilor companiei, pe canale de vanzari si distributie