Executive Marketing Academy
Coordonatele Programului
Numar de participanti/grupa
Nr. zile/modul
Curs: 3 zile;
Pret/modul
€650
Consultantii Programului
Petre Nicolae
Grupul Tinta al programului
Directorii de Marketing
Consultantii in domeniul marketingului
Directorii generali si proprietarii
Tip certificare/autoritate emitenta
Director Marketing, Certificare acreditata de organisme Europene
Consutant in Marketing Strategic, Certificat de libera practica pentru consultanta in managementul marketingului
Numar de module
Minim 6, pentru directorii de marketing
Maxim 10, pentru consultantii in marketing
Nr. Proiecte implementate/program
20
Livrabilele Programului
2400
Descrierea sumara a programului
Programul este format din sase module profesionale, si are la baza o metodologie completa de consultanta, necesara in domeniul marketingului strategic, ce trebuie transferata catre grupul tinta. Programul reprezinta un adevarat arsenal de mecanisme, instrumente si livrabile folosite doar in consultanta in domeniul marketingului strategic.
Realizarile in cifre ale programului – benchmark
Participanti la program
Proiecte generate si implementate
Departamente reorganizate
Livrabilele programului
Scopul si obiectivele programului
Este acela de a facilita si realiza:
- Transferul unor metode si instrumente profesionale de management al marketingului folosite doar companiile de consultanta in relatiile cu clientii acestora. In acest mod, marketing managerii dintr-o companie devin proprii consultanti in implementarea tuturor sistemelor necesare activitatii de marketing.
- Implementarea a 20 de sisteme profesionale de management al marketingului care asigura eliminarea tuturor disfunctiilor, si functionarea sistemica a departamentului de marketing.
- Implementarea rapida si cu mare usurinta a 20 de proiecte profesionale, care asigura functionarea performanta si controlata a departamentului de marketing.
- Implementarea cu rapiditate a tuturor sistemelor de marketing, acest lucru insemnand, implementarea tuturor mecanismelor de stabilire, promovare, asumare, diseminare si realizare a obiectivelor strategice si operationale ale departamentului de marketing.
Conceptele de baza ale programului
Doar 25% din conceptele de baza ale programului TIT®
- Mecanisme de diagnosticare a mediului de afaceri al companiei, folosind instrumente de diagnoza profesionale.
- Mecanisme, metodologii, metode si instrumente de cercetare a pietei.
- Mecanisme, metodologii, metode si instrumente de segmentare, pozitionare si targhetare a pietei.
- Metodologie de formatare si reformatare a mixului de marketing pentru produsele si serviciile companiei.
- Metodologie de implementare a obiectivelor si indicatorilor de performanta in marketing.
- Mecanisme, metodologie, metode si instrumente de planificare strategica a activitatii de marketing.
- Mecanismele, metodele si instrumentele de promovare a serviciilor si produselor.
- Metodele si instrumentele profesionale de analiza si restructurare a portofoliului de produse, servicii sau clienti.
- Mecanismele,metodele si instrumentele de promovare a produselor la locul vanzarii, trade marketing.
- Metodologie de reformatare a brandurilor.
- Mecanismul de realizare si implementare a unei campanii de promovare a produselor si serviciilor companiei.
- Mecanismul de realizare si implementare a unui plan de marketing.
- Mecanismul de realizare si implementare a unui business plan.
- Mecanismul de realizare si implementare a unei strategii globale de marketing.
- Mecanisme si metode de stabilire a obiectivelor si indicatorilor de performanta pentru angajatii din departamentul de marketing.
Rezultatele concrete si imediate ale programului
Metodologie, metode, instrumente in implementarea a peste 20 proiecte la cheie, in companie.
- Proiect de realizare si implementare a unei diagnoze a mediului de afaceri al companiei;
- Proiect de realizare si implementare a unei cercetari de marketing;
- Proiect de segmentare si repozitionare a serviciilor sau produselor companiei;
- Proiect de redesign organizatoric al posturilor din departamentul de marketing;
- Proiect de planificare strategica a activitatii de marketing;
- Proiect de realizare si implementare a unei strategii de trade marketing management;
- Proiect de stabilire a obiectivelor strategice si operationale ale departamentului de marketing;
- Proiect de promovare multi-channel a serviciilor companiei;
- Proiect de realizare si implementare a unui plan de marketing;
- Proiect de realizare si implementare a unei strategii de marketing.
Testimoniale
Ce spun cei care au absolvit programul